WARUNKI SPRZEDAŻY

1)  Sklep internetowy typu B2B (Business-to-Business) prowadzony przez Aquanetta sp. z o.o. przeznaczony jest do obsługi podmiotów gospodarczych posiadających numer NIP.

2) Aquanetta sp. z o.o. nie prowadzi sprzedaży do osób prywatnych (konsumentów) i nie mają zastosowania przepisy o sprzedaży konsumenckiej.

3) Ceny pokazane na stronie bez zalogowania się są rekomendowanymi cenami netto dla odbiorcy końcowego (konsumenta). Nie narzucamy cen końcowych, nie konkurujemy z naszymi klientami!

4) Zachęcamy klientów – zwłaszcza rozpoczynających współpracę z nami – do kontaktu telefonicznego (662-711-339) lub mailowego (handel@aquanetta.pl) w celu zasięgnięcia informacji o rekomendowanych produktach. Proszę pamiętać, że nam również zależy na tym, żeby nasz towar sprzedawał się do Państwa klientów. Doradzimy, jaki produkt wybrać na pierwsze zamówienie.

5)  Ceny hurtowe widoczne są po utworzeniu konta klienta i zalogowaniu się do sklepu. Utworzenie konta nie jest możliwe bez podania numeru NIP świadczącego o prowadzeniu przez klienta działalności gospodarczej. Numer NIP jest w późniejszym terminie weryfikowany w bazie GUS lub poprzez wspólnotowy mechanizm sprawdzania podmiotów gospodarczych VIES.

6) Zamówienia przyjmujemy (sposoby podane w kolejności od najbardziej do najmniej rekomendowanych):

a) Sposób rekomendowany (pozwalający uniknąć pomyłek ze względu na elektroniczny transfer danych): poprzez złożenie zamówienia na stronie http://sklep.aquanetta.pl j. wprowadzenie produktów w zamawianych ilościach do koszyka i wysłanie ich do nas przez naciśnięcie przycisku „Zamawiam”.  Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji dopiero po naszym potwierdzeniu mailowym lub telefonicznym. W celu anulowania lub zmiany złożonego zamówienia należy wysłać mail na adres handel@aquanetta.pl

b) e-mailem na adres handel@aquanetta.pl poprzez formularz EXCEL dostępny TUTAJ

c) telefonicznie, pod numerem 12-427-07-64 lub 662-711-339.

7) Nie realizujemy zamówień poniżej 2000 PLN netto. Zamówienia o mniejszej wartości prosimy kierować do naszych dystrybutorów, których adresy telefony dostępne są TUTAJ.

8) Dostawa: ze względu na kruchość ceramiki, zamówiony towar wysyłamy DPD na palecie (koszt 90 PLN netto), w wyjątkowych wypadkach w paczkach DPD (koszt 20 PLN za paczkę, 25 PLN za paczkę pobraniową).

9) Mimo, że zazwyczaj staramy się realizować zamówienia w całości, możliwe są przypadki (często uwarunkowane procesem produkcyjnym), że zamówienie będzie realizowane w 2-3 partiach. W takim wypadku klient płaci tylko za dostawę pierwszej partii, każda ewentualna następna partia dostarczana jest na nasz koszt. Faktura VAT zawsze wystawiana jest na towar znajdujący się w przesyłce, czyli w przypadku rozbicia zamówienia na 2 partie, klient otrzymuje oddzielne faktury zgodne z zawartością przesyłki.

10) Płatność: wymagamy płatności z góry lub za pobraniem. Możliwe są indywidualne ustalenia warunków płatności.

11) Informacje o dostawie – na życzenie klienta przesyłamy link do śledzenia przesyłki.

12) Reklamacje: reklamacje uszkodzonego podczas transportu towaru przyjmujemy w ciągu 3 dni od dostawy. Podstawą reklamacji jest przesłanie zdjęcia uszkodzonego towaru na adres handel@aquanetta.pl . Rekomendowany sposób realizacji reklamacji to dostawa towaru w takim asortymencie i takiej ilości jak towar uszkodzony. Inny sposób to faktura korygująca, ale staramy się tego unikać.

13) Staramy się, aby zdjęcia na naszej stronie były aktualne, ale ze względu na charakter naszej produkcji (ręcznie wykonanie w warunkach warsztatu rzemieślniczego) każdy z egzemplarzy jest unikalny. Nie stanowi to jednak podstawy do reklamacji.

14) Zdjęcia produktów są chronione prawami autorskimi. Ich używanie, publikowanie, przetwarzanie bez pisemnej zgody Zarządu Aquanetta sp z o.o. stanowi naruszenie prawa.

 

 

DYSTRYBUTORZY AQUANETTY W POLSCE

 

https://aquaplanet.pl/ozdoby-dekoracje

https://www.plantis.pl/